Blandband med Håkan

Håkans bästa

Jag blev sugen på att bränna ihop en blandskiva med Håkan Hellströms bästa låtar, eftersom det trots allt är så att det finns några rätt trista låtar på varje skiva. Tyvärr har jag ingen brännare tillgänglig men låtlistan skulle i alla fall bli så här ungefär.

1. Känn ingen sorg för mig Göteborg
2. Jag har varit i alla städer
3. Ramlar
4. Här kommer lyckan för hundar som oss
5. Evert Taube
6. Rockenroll, blåa ögon - igen
7. Trubbel
8. En vän med en bil
9. Kom igen Lena
10. Brännö Serenad
11. Minnen av aprilhimlen 
12. Bara dårar rusar in
13. 13
14. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
15. Hurricane Gilbert
16. Gårdakvarnar och skit
17. Visa vid vindens ängar 
18. Det är så jag säger det
19. Vi två, 17 år
20. Nu kan du få mig så lätt
21. Går vidare

Oj, det blev rätt många, dom kanske inte ens får plats på en cd-skiva. Men ungefär så i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback