That's the way it is

Okej. Så här ser min topplista över dom bästa skivorna jag har hört ut den 21:a Augusti 2006. Jag har svettats en del över den här listan. Lita dock inte på att jag tycker likadant om du frågar mig om en vecka.


25. Magnetic Fields - 69 Love Songs
24. Broder Daniel - Forever
23. Neutral Milk Hotel - In An Aeroplane Over The Sea
22. Dexy's Midnight Runners - Too-Rye-Ay
21. The Beatles - The Beatles (The White Album)
20. Ed Harcourt - Here Be Monsters
19. Bear Quartet - Angry Brigade
18. The Beach Boys - Pet Sounds
17. Ludvig van Beethoven (piano: John Ogdon) - Piano Sonatas: Moonlight, Pathetique, Apassionata
16. Nick Drake - Bryter Layter
15. Jan Johansson - Jazz på svenska/Jazz på ryska
14. bob hund - 10 år bakåt - 100 år framåt
13. Bob Dylan - Blonde On Blonde
12. Radio Dept. - Lesser Matters
11. Bruce Springsteen - The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle
10. Jens Lekman - "When I Said I Wanted To Be Your Dog"
9. Aretha Franklin - Lady Soul
8. Ed Harcourt - Maplewood
7. Håkan Hellström - Ett kolikbarns bekännelser
6. Bruce Springsteen - Darkness On The Edge of Town
5. bob hund - bob hund
4. Tom Waits - Closing Time
3. The Supremes - Greatest Hits
2. Bruce Springsteen - Born To Run
1. Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback