Fiaskot i München

Fiaskot i München


Det där där flinet alltså... det där jävla flinet. Jag förväntade mig nästan att Teddy Lucic helt plötsligt skulle vända sig om och klippa till honom i ansiktet. Det där flinet kommer visas om och om igen och det är säkert det som vi kommer komma ihåg från Sveriges fiaskoartade åttondelsfinal. Det där flinet som säger "Ja, ja lille vän, det är bra att du försöker men du ska inte tro att du har någon chans mot dom stora grabbarna." En annan sekvens som också så tydligt visade Sveriges nederlag var när den annars så sportsmannamässige Henke Larsson helt nonchalant sparkade undan skon för tysken som just tappat den. Det var jävligt skönt gjort.  

Egentligen bryr jag mig ju inte SÅ mycket och jag vet att det är massvis med folk som tar mycket hårdare på det här än jag...

...Men ändå.

Vi kom, vi såg och vi missade en jävla straffspark!
  

Kommentarer
Postat av: Emma

Domaren var ett stort jädra skämt. Fast man ska inte skylla på domaren enbart, för Tyskland var det bättre laget, även om det sitter långt inne att erkänna det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback