Slutförvaring

Du är en evig energikälla
och därför tror du dig ha råd att slösa med den

Men jag önskar att du slutade
slösa så mycket på bagateller

Jag önskar att du
kunde omvandla all din energi
från ilska och frustration
till vilja och motivation

Då tror jag
att du skulle kunna lysa upp världen bättre
än alla kärnkraftverk tillsammans


Men istället
döljer du känslorna bakom
en mur av tystnad du
begraver tårarna och
sväljer skammen




Vet du inte att
det man gräver ner
alltid kommer upp till ytan igen?

Kommentarer
Postat av: maria

hehe ibland hänger jag allt i hagfôrs :)

verkar fint här ska läsa mer nån annan dag, hörs

Postat av: Lukas Podolski

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-12-04 @ 09:54:59
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback