Sug & var glad!

Nu står han framför mig
som en gud
och befaller mig att gå ner på knä.

Nu gläntar han på porten till sitt innersta
och där står den i all sin prakt
varm och hård.

Som en fornlämning hinner jag tänka
ett monument  ifrån en tid
då allt var mycket enklare
svårare

Nu för han den in i munnen på mig
det är meningen att jag ska suga tror jag
men jag gapar bara stort
krokodilgap

En sats för mamma
en sats för pappa
och en för stora stygga farbrorn



Så bekvämt tänker han
att kunna klistra igen alla munnar som
skriker om lika löner
och annat tjafs.

Nu kommer han och
min mun fylls av någonting
kladdigt, äckligt 
 
Men trots att han kommer 
flera gånger till och med
är han fortfarande inte i närheten
utav det vi kallar kärleken.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback