I wanna wish you a merry christmas from the bottom of my heart

Nu kommer den äntligen. Listan som ni har gått och väntat på hela året nämligen min lista på årets bästa låtar. Och inte nog med det. Jag är dessutom så generös så jag har bränt ihop fem skivor med låtarna på som väntar på att få nya ägare. Allt ni behöver göra för att ha chansen att vinna en skiva med årets bästa låtar (nåja, nästan i alla fall. jag fick tyvärr inte med Maia Hirasawa och The Bobby McGees.) är att skicka ett mail till mig ([email protected]) där du skriver varför just DU borde vinna min skiva. I ämnesraden skriver du "Tomten finns!".
Om det är mindre än fem personer som mailar får såklart alla skivor. Om det är fler väljer jag ut dom jag tycker har förtjänat det mest. Enkel matematik. Ni får fram till nyåtsafton på er.

Låtlista:

1. Hello Saferide - 2006
2. The Pipettes - Pull Shapes
3. Radio Dept. - Pet Grief
4. The Knife - Silent Shout
5. David & The Citizens - A Heart And A Hand & The Love For A Band
6. Loney, Dear - The Battle of Trinidad & Tobago
7. The Plan - Stay Awhile
8. Ed Harcourt - Rain On The Pretty Ones
9. Emil Jensen - Inte vackrast i världen
10. Moneybrother - Från Klaraberg till dig
11. Existensminimum - From Me To You
12. The Tough Alliance - Mine Was Real
13. Vapnet - Färjemansleden "hundraelvan"
14. Regina Spektor - Aprés Moi
15. Lily Allen - Littlest Things
16. [ingenting] - Bergochdalbanan 
17. The Magic Numbers - Goodnight
18. Bob Dylan - Workingman's Blues #2


Kommentarer
Postat av: summercat

jag har också en 2006-blandskiva på min blogg, där vissa av banden du har med också finns med! svåra låtval dock, särskilt vapnet och pipettes hade jag svårt att välja ut en enda låt med.

Postat av: Kalle

Fin lista. Lite annat än vad men sett mycket av på andra listor - sånt är kul. Från Klaraberg till dig är jag nyfiken på! /K

2006-12-25 @ 23:34:31
URL: http://svartpeppar.blogg.se
Postat av: maria

men du får ju inte uppmana fler att skicka in! då minskar ju min chans att vinna! eller iofs, jag hade ju en grymt bra motivering, hehe.

2006-12-26 @ 22:07:05
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com
Postat av: Arntsilje

Very interesting site --- quite informative

2009-09-29 @ 14:12:39
URL: http://arntsilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback