Tattoo you!

När jag skriver det här har det gått ungfär 5 timmar sen jag tatuerade mig.
Det gick rätt snabbt och gjorde inte fullt så ont som jag var rädd att det skulle göra men jag hade en otrolig ångest inatt kan jag säga. Men det är väl som det ska vara antar jag, det är trots allt något man kommer få leva med livet ut.
Men nu är det gjort i alla fall och jag ångrar mig inte en sekund. Jag kanske ska tillägga att det inte är något plötsligt infall att tatuera mig, jag har funderat på det i minst två månader, men jag har inte pratat med nästan någon om det. Faktumet att jag bor mittemot en tatuerare i Karlstad var kanske det som fick mig att komma till skott till slut.

Så, ni undrar förstås vad det är jag har tatuerat?
That's for me to know and for you to find out.
Jag tänker bara säga att det är en symbol jag tycker mycket om, och det känns bra att alltid ha den nära hjärtat. Så.


Kommentarer
Postat av: Richardjasmine

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback