Idolbloggande del 3

Jorå, jag såg också Idol-finalen. Och jag kände mig rätt säker redan på förhand att det var Marie som skulle kamma hem kalaset. Det var lite som Carola vs. Maja Ivarsson och det är klart att det är Carola som går hem hos svenska folket.
Personligen tycker jag det var lite synd att inte Amanda vann. Mest för att hon verkar ha mer humor och självdistans än Marie. För att hon hellre kommenterar kameramännen uppe i taket än börjar gråta i varenda intervju.
Men samtidigt var det kanske skönt för henne att inte vinna, då slipper hon ju spela in den där vedervärdiga vinnarlåten och kan ägna sig åt att fronta sitt indiepopband i Malmö istället.

Och nu slipper man äntligen Peter "hur känns det?" Jidhe i tv-rutan på fredagkvällarna.
Det känns... nej, jag tror inte att det går att beskriva...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha, jag minns när Jihde var indierebell på den nya, friska, fräscha TV4-sporten på 90-talet. Nu är han bara en parodi på sig själv.

Postat av: Lady Jacky

Jag tycker att vi ska vara snälla mot Jihde. Det behövs töntar som sätter ribban i TV så att de som är lite coolare verkar mkt coolare än vad de är. Annars skulle ju coolhetsnivån vara så svår att uppnå.

2007-12-09 @ 17:48:38
URL: http://himelblau.blogspot.com
Postat av: Jonatan

Vad fan, Jihde är ju enda behållningen i idol. Jag har försej inte följt serien men ja såg finalen, det var bland det sämsta jag sett. Amanda är snygg men låter som en hes idiot och den andra tjejen, ja, vad ska man säga, nån big brother gråtande mariay carey kopia. Skandal!

2007-12-09 @ 20:07:46
URL: http://koksilasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback