Moment 22

"Oh I don't need nobody else but me
to destroy myself
no I do that fine on my own"

22 - Bad Cash Quartet


Hade födelsedagsfest igår och det är en grov underdrift att påstå att jag var full. Packad, aprak eller Hagforsfull är nog mer passande adjektiv i sammanhanget. Fast dricker man nästan två vinflaskor så får man väl skylla sig själv antar jag.
Men det var ju trots allt väldigt skoj att sjunga Singstar, att vingla runt med en sombreo på huvudet och en vinpava i handen, att dansa på en stol med Petter tills vi ramlade av och jag fick Petter över mig och att jamma tillsammans med Petter och Conny (Conny på piano, Petter på gitarr och jag på trombon - det lät förmodligen förskräckligt).
Ett tag där kändes det nästan som när man var 17 och livet fortfarande var som en film. Och den känslan gjorde att det faktiskt var värt att stå framåtlutad över toaletten i morse och spy upp stora delar av vinet.
Så tack till er som var här; Frida, David, Conny, Christoffer, Petter, Emil, Tobbe och Sanna.

Kommentarer
Postat av: den riktiga maria

dom bästa festerna är dom man inte minns! :) grattis än en gång.

2007-12-02 @ 15:58:45
Postat av: valle

så sant som det är sagt. tack igen.

2007-12-02 @ 16:04:58
Postat av: Lena

Grattis i efterskott! Låter som du hade skoj! Har du fått mina presenter?

Postat av: Petter

Ja, du var bra full. Men det var jävligt roligt också. Och jag tyckte inte vårt jam var så förskräckligt...men jag var kanske rätt full också i och för sig.

Tack för god kamp!

ps. Jag är skyldig dig en d-sträng

2007-12-03 @ 12:32:21
Postat av: Olle

Och varför var inte jag bjuden?? Om man får fråga?
Med åklderns vishet skulle jag ändå vilja påstå att de bästa festerna är ändå de man minns i efterhand! O

2007-12-05 @ 23:02:23
Postat av: Markusmariam

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-19 @ 14:32:19
URL: http://markusmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback