Skivåret 2007

Eftersom ni tjatar så kommer en lista på årets skivor också. Helt fri från musikvideor, bilder och kvasijournalistiska kommentarer... Sen är det slut på listor för i år, I promise!


20. Laakso - Mother, Am I Good Looking?
19. Taken By Trees - Open Field
18. Rufus Wainwright - Release The Stars
17. Frida Hyvönen - Music From The Dance Perfomance Pudel
16. Eldkvarn - Svart Blogg
15. Moneybrother - Mount Pleasure
14. M.I.A. - Kala
13. The Go! Team - Proof of Youth
12. Maia Hirasawa - Though I'm Just Me
11. Patrick Wolf - The Magic Position
10. Mika - Life In Cartoon Motion
9. CocoRosie - The Adventures of Ghosthorse And Stillborn
8. The Hives - The Black & White Album
7. Kent - Tillbaka till samtiden
6. Säkert! - Säkert!
5. Anna Järvinen - Jag fick Feeling
4. Arcade Fire - Neon Bible
3. Loney, Dear - Loney, Noir
2. Feist - The Reminder
1. Jens Lekman - Night Falls Over Kortedala

Kommentarer
Postat av: thisismycat

Intressant lista. Roligt att vi bara har en enda skiva gemensamt på våra listor. Det känns bra på något sätt när folk är olika och alla inte har samma lista som säg, Sonic. Min lista dröjer dock till sista veckan i december, året är ju inte slut än!

Postat av: Tim

Det känns som att du har lite
samma smak som Quetzala
på Vecko-Revyn ;) Det har visserligen
jag också. Jag tycker dock att
Frutti di mare ska med på listan.
Bästa debuten på länge. Jag ska
slänga ihop en lista längre fram
när jag har hört lite fler av de
senaste släppen. Ha det.

2007-12-17 @ 12:13:07
URL: http://www.timsterner.blogspot.com
Postat av: valle

Det är inte jag som har samma smak som Quetzala, det är hon som har samma smak som mig.

2007-12-17 @ 16:45:51
Postat av: Erica

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-09-13 @ 07:34:53
URL: http://erica.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback