Skådisarna dårå

Ja, jag utlovade ju en skådislista också, so here it is. Dock utan motiveringar den här gången, det orkade jag inte.
Först bara några till regissörer som jag tycker är jättebra (för det mesta) men som inte kom med på den andra listan:
Peter Jackson, Steven Spielberg, Lukas Moodysson, Sergio Leone, Sofia Coppola, George Lucas och Woody Allen


En sak till: Det handlar givetvis om personliga preferenser. Jag är ju bara människa, därför kan jag inte alltid avgöra om det är skådespelartalangerna eller utseendet som avgör om jag gillar en skådis i en viss roll. Enough said. 


25. Gael Garcia Bernál

24. James Dean

23. Robert Gustafsson

22. Meryl Streep

21. John Travolta

20. Robin Williams

19. Steve Buscemi

18. Woody Allen

17. Kevin Spacey
 
16. Jim Carrey

15. John Hurt

14. George Clooney

13. Roberto Benigni

12. Bill Murray

11. Marlon Brando

10. Al Pacino

9. Nathalie Portman

8. Brad Pitt 

7. Johnny Depp

6. Charles Chaplin

5. Dustin Hoffman

4. Malcolm McDowell

3. Robert De Niro

2. Jack Nicholson

1. Audrey Tautou



Sådärja, nu kan ni börja klaga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Audrey är bäst. Ja.

2007-01-20 @ 18:20:20
Postat av: Johanna

Audrey Tautou, Johnny Depp & Kevin Spacey. Åh. Dom är så jävla bra.

2007-01-20 @ 19:13:21
Postat av: Zebastian

Ja, Audrey är bäst och sötast. Ingen är ens nära

2007-01-21 @ 20:18:14
Postat av: Jigsaw Games

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback