BD forever

Alltså, man kan inte annat älska Henrik och Håkan i den här intervjun.

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Haha en klassiker! BD-FOREVER!

2007-11-27 @ 14:34:55
Postat av: thisismycat

hahaha, fantastiskt.

2007-11-27 @ 22:02:50
Postat av: catrin

haha, herregud. kära nån, jag skäms åt dom eftersom dom inte erkar ha vett nog att göra det själva. alltså fatta vilken total personlighetsförändring håkan har gått igenom! jag såg henrik live förra året och han.. ör på i samma gamla tyck-synd-om-mej-jag-är-så-svår-spår. poor kiddo.

man gör såhär: under "about this video" till höger finns ett fält som heter embed. kopiera all text i embed-rutan. sen går du till bloggen, skapa ett nytt inlägg, och där finns en liten knapp som heter "HTML". klicka på den, och klistra sen in all text i den rutan, och uppdatera. voíla!

jag vet, those were verkligen the days. jag och spice girls alltså. ett band så starkt som något blodsband. mjauu.

2007-11-28 @ 11:36:30
Postat av: valle

Ja, det är lite roligt med Håkan, nuförtiden är han ju artigheten själv i alla intervjuer. Men han har väl en lite större publik nu också så han känner sig kanske mer "förstådd", vad vet jag.

Tack för hjälpen!

2007-11-28 @ 11:50:06
Postat av: Lady Jacky

På Håkan känns det påklistrat och obekvämt men Henrik är sig själv. Stackare som tvingas utsättas för en extremt dålig intervjuare med MTV-djupa frågor.

Är det någon som minns att Broder Daniel var med i Bullen en gång? Eller är det mitt minne som fuckar med mig?

Postat av: Tim Sterner

Ironiskt. Jag tänkte på den här intervjun häromdagen. Vet inte varför. Jag tycker att den är så rolig. Så löjligt mycket image. Ungefär som intervjun med Magnus Uggla från 70-talet när han är helt odräglig och tror att han är tuff när han snackar med stockholmsslang och slänger en kapsyl på golvet.

2007-11-28 @ 16:45:44
URL: http://www.timsterner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback