Shake it like a polaroid picture

Jag tycker det är roligt med oväntade möten inom musiken. Därför bjuder jag på två sådana. Det första är väl kanske inte helt oväntat i och för sig, men det är i alla fall väldigt roligt att se. Särskilt som det rör sig om två av 2000-talets bästa låtar, närmare bestämt Outkast's "Hey Ya" och Beyoncé's "Crazy In Love".
Check it out

Det andra är däremot väldigt oväntat men inte desto mindre bra. David Bowie och Arcade Fire framför de sistnämndas fantastiska låt "Wake up".

Och bara för att jag ska se Arcade Fire på Cirkus om en och en halv vecka så får ni också en riktigt snygg musikvideo till en av deras bästa låtar från den senaste skivan, "My Body is a Cage".

Kommentarer
Postat av: den riktiga maria

mina närmaste veckor är lite oklara just nu men om du har tid och jag är i närheten borde jag ju komma in till sthlm för en kopp kaffe eller dylikt!

2007-10-29 @ 20:30:23
Postat av: Lady jacky

Cirkus?

Postat av: valle

Det blev visst fel där... jag fick för mig att konserten skulle vara på cirkus när jag skrev det.

2007-11-09 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback