DIN MAMMA!!!111

En dag det var söndag och jag var hemma hos Ali. Då vi spelade Tekken 4 på hans playstation och han fick fett med jävla spö hela tiden. Sen vi blev hungriga som vargen och tänkte "Ey! vi drar till Samirs pappas pizzeria" för han gör godaste pizzorna i hela Fittja och om man frågar han tar extra mycket kebabsås. Så då vi frågade Alis brorsa om han ville köra oss för han har värsta bilen plus han berättar alltid sjukaste historierna om när han knullar med sin guss.
I bilen Ali kom på att han är skyldig Samir tio miljoner spänn plus femton pokemonkort för att han aldrig pussade Yasmine som är värsta snygga gussen som han sa han skulle. Men då brorsan sa vi kunde låna lite bling-bling av honom och flasha med så Samir skulle se vi var värsta coola snubbarna och inte fattiga kyrkråttor och då han skulle lämna oss ifred.
Sen vi kom in på pizzerian och Samir stod där och han sa:
"Yo! Hit med mina 10 miljoner och pokemonkorten annars jag ska skära halsen av er och slänga er till hajarna!"
Och Ali bara: "Fan du ska inte hota mig! Vet du inte att Arash pappa är värsta maffiabossen och han kommer baza sina shunnar på dig och dom kommer stryka dig gul och blå!"
Då Samir sa: "Tror du inte jag vet din mamma är en hora eller? Hon knullar massa turkar och nassar och allting och sen hon får pengar av dom så hon kan köpa fula svennekläder till dig!"
Då Ali blev som galen för ingen säger så om hans mamma och han var på väg att ge Samir grymmaste näsblodet men då Samirs pappa kom och sa:
"Hallå, pojkar ni ska inte slåss! Ni ska vara vänner och äta pizza och gå ut och spela fotboll för fan! Plus ni skrämmer bort alla svennar när ni håller på, dom blir rädda och tror alla invandrare slåss hela tiden."

Vi spelade fotboll kortaste stunden men det var fusk för Ali och Samir spelade mot mig och vann med typ hundra noll. Sen vi tänkte gå och stryka över alla j i Fittja så det blir som det gussarna har mellan benen men då Alis brorsa kom tillbaka och sa Ali skulle komma hem för hans farmor fyllde år. På vägen hem till Ali vi såg en nasse med rakade skallen och vi tänkte vi gömmer oss så han inte ser men då Alis brorsa sa att hans bil kan köra ifrån alla nassar plus att han har en uzi i bakluckan.

Sen vi kom hem till Ali och hans farmor fyllde år och vi sjöng sången och sen vi åt blåbärspaj och Ali fick pajen i hela ansiktet så vi skrattade och sa han såg ut som värsta smurfen och Ali blev arg först men sen han såg sig i spegeln och då han skrattade också. Och sen alla var fett med glada resten av hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vem är Ali? Honom har du aldrig berättat om.

2007-01-08 @ 21:00:57
Postat av: valle

Värsta grymma snubben ju! Han är som högra handen för mig du vet. :)

2007-01-08 @ 22:08:51
Postat av: Niet

Fan vad trevligt skrivet. Den här bloggen är nog topp fem nu!:)

Postat av: Niet

Jag har länkat till din blogg från "arts and music" om det var OK!? Du får gärna göra detsamma!:) Dessutom är min blogg uppdaterad!

2007-01-09 @ 02:11:05
URL: http://artsandmusic.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Det är inte så att du börjat läsa "Ett Öga Rött" ? :)

2007-01-09 @ 10:46:10
URL: http://sandinniklaseyes.blogspot.com
Postat av: lena alexandra

hade varit roligt om det var på riktigt. jag hade varit glad om de hade god pizza i fittja för i alby smakar alla pizzor surdeg så att man inte klarar av att ens äta en fjärdedel.

2007-01-10 @ 13:39:53
Postat av: sasan

as bra du får 5 av 5 av mig !

2007-01-31 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback