Jan Stenmark

"Några drömmer mardrömmar. Andra blir slagna med käppar. Så rättvist kan det vara."

Kommentarer
Postat av: Namnlös för att bringa spänning till din vardag.

Min favvo Stenmark är illustrationen där en person kommer ut från tandläkaren och är superglad för att den inte hade några hål varpå en man med pistol siktar på denne och säger "Trodde du ja!!

Karln är ett geni.

PS: Loney Dear hade jag bara glömt bort.

Postat av: valle

En till favvo:

Två killar som sitter och ser på solnedgången.
"En dag ska vi alla dö..."
"Alla andra dagar ska vi det inte."

2007-10-08 @ 22:35:35
Postat av: Herman

"Vissa människor är för dumma för att ha ångest. Det är smart"

2007-10-09 @ 21:59:59
URL: http://hermanmann.blogspot.com/
Postat av: Pete

På nätterna drömmer jag om jobbet. På dagarna slår det in.

2007-10-11 @ 23:11:39
URL: http://ad0.blogg.se
Postat av: Sandra Lang

"När jag var klar med den sista finjusteringen på mina röntgenglasögon hade systrarna Simonsson naturligtvis åkt på semester"

Ett plus är att han är från Norrköping, precis som jag. =)

2007-10-13 @ 00:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback